neděle 1. ledna 2012

P3: Nový rok - Den 1.

Nový rok a já potřetí začínám projekt 365. Ač je to pro mě někdy opruz, fotky horkotěžko hledám nebo dofocuji později, tak s ním přestat nechci. Líbí se mi, že mám virtuální kroniku, že si vzácné i naprosto běžné okamžiky takhle hezky uchovám. Takže potřetí zase od Dne 1.

První fotka je symbolicky z prvních minut roku 2012 - výhled z okna na ohňostroje.



















S Honzim jsme doma. Zatímco on jel na první letošní projížďku na kole, já vařila čočku. Také první, ale né letošní, ale celoživotní. A jíst se dala:-)

2 komentáře:

  1. Jsem ráda, že fotíš dál. Mám tak alespoň fotosoukmenovce a na fotky se k tobě ráda koukám! :) Tedy hodně fotozdaru!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, taktéž jsem byla ráda, že jsi opět s Projektem začala, je fajn, když se můžu nakukovat k někomu dalšímu, kdo do projektu šel:-)

    OdpovědětVymazat