neděle 22. ledna 2012

P3: Trampské Rokoko - Den 22.

Po dlouhé době jsme vyrazili na koncert Pavla Dobeše v rámci cyklu Trampské Rokoko. Od minulého koncertu (cca před 3 lety) nás ničím Dobeš nepřekvapil. Do kytary se umí pěkně opřít, co se týče mluveného slova je stále dost nervózní a trvá mu, než sdělí myšlenku, některé průvodní slovo bylo stejné a stále působí (alespoň na mě) ukřivděným dojmem. Koncert byl ozvláštněn tím, že ho uváděl Vladimír Čech (sympaťák) a tak došlo i na otázky z publika jak na Dobeše, tak na Čecha. Z rozhovoru mě zaujala Dobešova rychlá a razantní odpověď NE na otázku, jestli by nechtěl udělat nějaký společný projekt s Nohavicou a Plíhalem. Zajímavé zjištění a to jsem měla za to, že to kdysi byli (alespoň trochu) kamarádi. No ale ono to asi souvisí s tím pocitem, který z jeho koncertu minulého i tohoto mám - ten pocit ukřivděnosti, to, že není tak populární. I když z mého pohledu třeba na Country radiu ho dost protěžují (ono i Country radio je mediálním partnerem Trampského Rokoka) a hrají ho několikrát denně (což si třeba takový Plíhal může nechat zdát a je to i více než Nohavica). No ale krom toho mluveného slova to byl koncert fajný, mám jeho písničky ráda. Domu jsme přijeli až ve čtvrt na jednu v noci. Trochu za to mohlo i to, že měli blbě vytištěný čas začátku na lístcích (19:00) a samotný koncert ve skutečnosti začínal až v o hodinu později. Ale i tak, počtem písní Dobeš rozhodně nešetřil. A potěšilo i to, že jsme zde sehnali s 50% slevou lístky na Roberta Křesťana a Druhou trávu na březen.

Žádné komentáře:

Okomentovat